Friss kommentek

  • apacuka11: vorosiszap 2010.10.12. 22:24:50 Én sem mondom, hogy baxkeráld szájba a jó édes anyukádat,gondolom ... (2010.10.20. 14:07) Hátrébb az egerekkel!
  • apacuka11: Mellesleg , teljesen jogos az utánajárás az (úgynevezett) segélyszámlaszámoknak... Velem lassan he... (2010.10.20. 09:55) Hátrébb az egerekkel!
  • apacuka11: Heee, látom Tigri egy-két embert bele tudnál fojtani egy kanál vörösiszapba...(persze a lúgosabb f... (2010.10.20. 09:33) Hátrébb az egerekkel!
  • oskar666666: @1.szolo - 2014;): Köszi. :) Mindig tanul az ember....:) Pl. ez a blog adta az ötletet, hogy to... (2010.10.18. 00:48) Hátrébb az egerekkel!
  • 1.szóló: @oskar666666: "... NEM úgy hívják...." Látod, ezért szeretek én a mo.hun fórumozni (2004-óta, 1 é... (2010.10.17. 14:07) Hátrébb az egerekkel!
  • oskar666666: "nem minden az, aminek látszik"...Olvasom itt feljebb. Hm. Hát, valóban nem. A hivatkozott oldalo... (2010.10.17. 12:54) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @NGA: Hívj bátran naivnak, de nekem ez kisebb erőfeszítés, mint amekkora öröm, hogy megkapom mások... (2010.10.13. 12:05) Hátrébb az egerekkel!
  • NGA: @Tigris: Jó reggelt neked! Nem tudom feltűnt-e neked, de az egész világon a média pontosan így műk... (2010.10.13. 10:22) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @vorosiszap: Apropó… Remélem nem befolyásolja a szakmai sikereidet, hogy ha a nevedre keresek, akk... (2010.10.13. 01:23) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @vorosiszap: Hát igen, van akinek a tartalom, az eszközök nem számítanak, csupán mindent a nézetts... (2010.10.13. 01:04) Hátrébb az egerekkel!
  • Utolsó 20

Háttérzene

free music

RSS hírolvasóknak

Miért?

2008.02.16. 13:18 | Tigris | 3 komment

Címkék: motor közlekedés gondolatébresztő

avagy egy baleset margójára

Kikanyarodott elém egy autós és rendesen megborított. A bal első kereke találkozott az első kerekemmel, megszorulásig magával rántotta, miközben megdöntötte a mocit. Szerencsére nem mentem gyorsan, és - mint jó szokásom szerint mindig - fejem búbjáig fel voltam páncélozva, szóval a mentősöknek semmi munkát nem adtam. Az autós úr - egy idős, rokkant ember - vélhetőleg abban a tudatban indult el, ki elém a főútra, hogy majd mindenki satuféket nyom, ha ő egyszer elindul és megoldja a problémát amit okozott. Rendőr, helyszínelés, feljelentés lett a dologból, természetesen, de a mocin azért van sérülés rendesen, és a két ölelkező kereket sem volt egyszerű szétválasztani. Megértem, hogy a motorom, a két lámpa ellenére picike, alig lehet észrevenni, és egyébként is ezerrel száguldozok vele, eltűnök, feltűnök, meg minden. Megértem, hogy főútvonalon, egyenesen haladva nincs elsőbbségem egy elém kanyarodó kocsival szemben és vigyáznom kell rá. Még azt is megértem, hogy egy ilyen manővernél az autósnak nem kell a tükörbe néznie, ad absurdum hátrafordulnia - mert ugye a tükörből MINDENT látna, dehát minek az, azért van a fék, hogy megálljanak mögötte. Mellesleg jegyzem meg, ez a második ilyen jellegű esetem... De egyet végképp nem értek. Hogyan kap egy idős, rokkant ember jogsit úgy, hogy a KRESZ alapvető, elsőbbséghez való jogait is megsérti - akár testi fogyatékosságai miatt, akár tudatosan. Nem hibáztatom, nem utálom, csak nem értem, miért kell gyilkos fegyvert adni olyannak a kezébe, aki mint kiderült, használni se tudja.

Eddig volt pár balesetem. Ha ezek országúton, vidéken, nagy sebességnél történtek volna, akkor azt mondanám, magamat is beleértve, hogy igen, azok a hülye motorosok, mennek mint az állat. Donorjelöltek. De nem... egyetlen esetet kivéve az eddigi négy borulásomat mind lakott területen, kis sebességnél, meg nem adott elsőbbség (mind egyenesen haladva, főútvonalon) miatt szenvedtem el... Igen, örülök, hogy fel vagyok protektorozva, hogy mind fejben, mind védőöltözetben megteszem amit lehet, hogy ne legyen baj. És mégis van. Mondhatnám, hogy közlekedési kultúra, meg hasonló puffogások, de minek. Egyszerűen csak nem értem, mi jár ilyenkor a másik fejében. Miért teszi, amit. Miért?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dindi 2008.02.18. 22:35:38

Enni kérek:megitat
Inni kérek:enni ad.

Zsola · http://zsola2.extra.hu 2008.02.25. 01:36:19

Az hagyján, de utána még piszkál is!
:D

(Tig, azért tényleg jó, hoyg megúsztad ép bőrrel!)

Tigris 2008.02.25. 09:53:50

Zsola, tulajdonképpen szeretlek. :)
Dindit meg imádom... :P

(...és azért tényleg jó... Csak erre most a sztrájk is. :( )
süti beállítások módosítása