Friss kommentek

  • apacuka11: vorosiszap 2010.10.12. 22:24:50 Én sem mondom, hogy baxkeráld szájba a jó édes anyukádat,gondolom ... (2010.10.20. 14:07) Hátrébb az egerekkel!
  • apacuka11: Mellesleg , teljesen jogos az utánajárás az (úgynevezett) segélyszámlaszámoknak... Velem lassan he... (2010.10.20. 09:55) Hátrébb az egerekkel!
  • apacuka11: Heee, látom Tigri egy-két embert bele tudnál fojtani egy kanál vörösiszapba...(persze a lúgosabb f... (2010.10.20. 09:33) Hátrébb az egerekkel!
  • oskar666666: @1.szolo - 2014;): Köszi. :) Mindig tanul az ember....:) Pl. ez a blog adta az ötletet, hogy to... (2010.10.18. 00:48) Hátrébb az egerekkel!
  • 1.szóló: @oskar666666: "... NEM úgy hívják...." Látod, ezért szeretek én a mo.hun fórumozni (2004-óta, 1 é... (2010.10.17. 14:07) Hátrébb az egerekkel!
  • oskar666666: "nem minden az, aminek látszik"...Olvasom itt feljebb. Hm. Hát, valóban nem. A hivatkozott oldalo... (2010.10.17. 12:54) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @NGA: Hívj bátran naivnak, de nekem ez kisebb erőfeszítés, mint amekkora öröm, hogy megkapom mások... (2010.10.13. 12:05) Hátrébb az egerekkel!
  • NGA: @Tigris: Jó reggelt neked! Nem tudom feltűnt-e neked, de az egész világon a média pontosan így műk... (2010.10.13. 10:22) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @vorosiszap: Apropó… Remélem nem befolyásolja a szakmai sikereidet, hogy ha a nevedre keresek, akk... (2010.10.13. 01:23) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @vorosiszap: Hát igen, van akinek a tartalom, az eszközök nem számítanak, csupán mindent a nézetts... (2010.10.13. 01:04) Hátrébb az egerekkel!
  • Utolsó 20

Háttérzene

free music

RSS hírolvasóknak

Kérdezz-felelek...

2010.01.16. 23:29 | Tigris | 1 komment

Címkék: gondolatébresztő

Egy kedves ismerősöm, aki azt hiszi, nem is olvasom a blogját, közölt le ehhez hasonló írományt. A kérdések ezek voltak, a válaszok persze az övéi. Tetszett a kérdéssor, és van bennem annyi önmutogató vágy, hogy publikáljam, elvégre úgyis ritkán írok csak úgy magamról. Szóval most lehet szórakozni azon, hogy ki is áll emögött a blog mögött... Akinek kedve van, töltse ki a saját válaszaival és tartsa meg magának, tegye közzé, küldje el nekem, vagy égesse el... ízlés szerint. Szóval kedves Norka, neked ajánlom a következő írást. A kérdések s az őszinte válaszok a linken túl.

  • tudtad, hogy egy ember egy év alatt 8 pókot is lenyel alvás közben?
    Hogyne. Szinte folyamatosan szembesülök a világ furcsaságaival. Na jó, nem tudtam. Vicces, de valahogy nem tud sokkolni. Lehet, hogy még ízlik is?
  • ismersz valakit, aki a valóságban is használja a “lol”-t?
    Már nem, elhunyt. Kivégeztem. A lol-ok miatt. Is. Amúgy nem ismerek.
  • milyen színű zokni van rajtad?
    Fehér. Na jó, szürke a kosztól.
  • ha nem büntetnének meg érte, akkor megölnél valakit?
    Minek? Hiszek abban, hogy a legnagyobb büntetés, ha valaki életben marad és cipelnie kell a terheit.
  • ha idegenek támadnák meg a földet, akkor összebarátkoznál velük?
    Érdekes kihívás... Ja, végülis miért ne? Öldökölni, vagy lemészárolódni jóval unalmasabb.
  • szerinted 20 év múlva mit fogsz dolgozni?
    Valami meghatározhatatlan, ma még nem is létező dolgot fogok csinálni, aminek köze van a számítógépekhez, pszichológiához, a művészetekhez, meg úgy általában mindenhez. Mert minden mindennel összefügg.
  • hol akarod, hogy eltemessenek, miután meghalsz?
    Sehol. Részint mert szívesen lennék szervdonor, ha alkalmas leszek rá, részint mert hamvasszanak. 
  • ha egy napig láthatatlan lennél, mit csinálnál?
    Egy modellverseny öltözőjében alkotnék árnyékzsűrit.
  • még 70 másodperced van hátra. mit csinálsz?
    Kikészítek magamnak egy noteszt meg egy ceruzát, hátha megmentenek, és akkor leírhatom a halálközeli élményeimet.
  • hol van az a hely, ahol megesküdtél, hogy nem mész oda többet?
    Nem tudok ilyenről, komolyan.
  • rábíznád egy jegesmedvére az életedet?
    Persze, csak találjuk meg a közös hangot.
  • inkább penészes húst ennél, vagy romlott tejet innál?
    Mondjuk a tej. Tudja a fene.
  • szeretnéd, hogy a pokémonok igaziak legyenek?
    Pikacsúúúúúúúúú! Nem. Akkor már inkább a kockásfülű nyúl.
  • tudod, hogy mit jelent az “e=mc2"?
    Tudom. Az anyag tömegében tárolt energia egyenlő a tömeg és a fénysebesség négyzetének szorzatával.
  • hiszel a fiú-lány barátságban?
    Ha mindketten kölcsönösen nem látják a másikat férfinak és nőnek, akkor lehet barátság, persze.
  • ismersz AIDS-es embert?
    Nem, legalábbis nem tudok róla. De ha ismernék, akkor sem változna semmi.
  • még jóban vagy a 2 évvel ezelőtt megismert barátaiddal?
    Vicces, a régebbi barátaimmal jobban megvagyok, mint az újabbakkal... Szóval nem egészen értem a kérdést.
  • elhagynád a barátnődet/barátodat, ha drogos lenne?
    Nem.
  • az anyukád hol van most?
    Itt császkál a hátam mögött.
  • tudod, hogy 7. osztályban kibe voltál szerelmes?
    Tudom hát, Szilvibe.
  • mikor voltál utoljára nagyon berúgva? vagy mikor ittál utoljára alkoholt?
    Még nem voltam nagyon berúgva. Egyszer eljátszottam, okom volt rá, be is jött. Ma du. egy deci Sangriát.
  • félsz a sötétben?
    Nem. Régen sem féltem, de egyszer eltévedtem a hegyekben, elég kalandos körülmények közt, azóta nagyon kevés félsz van bennem, megtanultam észnél lenni.
  • tudsz titkot tartani?
    Ha fontosnak tartom, igen.
  • mi az, amit megváltoztatnál magadon? (külsőleg)
    Mondjuk kipróbálnám, milyen nőnek lenni. :D Na jó, értem a kérdést, és azt hiszem, semmit.
  • mi az, amit megváltoztatnál magadon? (belsőleg)
    Mondjuk egy erős önbizalom-pumpát szerelnék magamba.
  • utálod azt, akivel utoljára összevesztél és az óta sem beszéltetek?
    Nem. Az ilyen emberek távolléte megnyugtat.
  • félsz a hullámvasutaktól?
    Nem, bár alapból nem élvezem. De a körülményeken sokminden múlik.
  • mi van a zsebedben?
    Prózai: semmi.
  • az ígéretek fontosak neked?
    Ha van mögötte valami, akkor igen, de általában nincsen, ezért inkább nem. Jó érzés, amikor valakire lehet számítani, de a jövő folyamatos változásban van, ha vki tartja is a szavát, akkor történik valami, ami teljesen újraírja a történetet. És akkor minden borul, lehet mindent újragondolni. De ez nem feltétlenül rossz ám!
  • könnyű veled kijönni?
    Rettenetesen nehéz. De azért simulékonyabb vagyok, mint amilyennek elsőre tűnök.
  • nehezen bízol meg másokban?
    Nem, könnyen megy. De ha valaki elb*ssza...
  • őszintén azt tudod mondani, hogy te most boldog vagy?
    Igen, boldog vagyok.
  • összevesztél valakivel az elmúlt két hétben?
    Persze kinek mi az összeveszés... de mondjuk igen. Könnyen megy.
  • volt olyan barátod/barátnőd, akinek A-val, C-vel vagy T-vel kezdődött a neve?
    Volt, persze.
  • voltál valaha vigasztalhatatlan?
    Voltam.
  • le tudnád élni az életed hátralévő részét alkohol nélkül?
    Simán.
  • szeretsz ölelkezni?
    :) Igen, fontos a testi kapcsolat.
  • mit néztél meg utoljára színházban?
    Ajaj... Sajnos rettentő rég volt. :( Számít az, ha videón megnéztem a Padlást?
  • mi van a csuklódon?
    Szőr. :D Ezt a hülye kérdést!
  • milyen ruha van rajtad?
    Fekete boxer, fekete poló, farmer, szürke pulcsi, zokni.
  • szeretnéd, ha mások is látnák, hogy kitöltötted ezt?
    Ha közzé tettem, akkor merném azt mondani, hogy nem? Szerintem a nudistákban is van egy csepp exhibicionizmus. :D
  • Hol vagy most? Mit látsz, ha kinézel az ablakon?
    Itthon vagyok és naaaaaaaagy setétséget.
  • Mi a legpozitívabb tulajdonságod?
    Állítólag intelligens vagyok, ez nekem azt jelenti, hogy rugalmasan viszonyulok a külvilághoz, feltalálom magam. Mondjuk ez.
  • Mi a legidegesítőbb szokásod?
    Sok van... mondjuk az, hogy mindig igazam van. Ha kinyitom a szám, vagy ha írni kezdek, akkor nagyon kegyetlen vitapartner vagyok. Kegyetlenség. Ja, ez már kettő.
  • Dal, amit szeretnéd, ha te írtad volna?
    Hú. Imádom a zenét és csodálom azokat, akik ki tudják magukat fejezni a zene által, különösen instrumentálisan. Szóval hosszú lenne a lista.
  • Mivel lehet leginkább levenni a lábadról?
    Jaj de sokmindennel... Mondjuk ha egy nő nő. Úgy nagyon nő.
  • Kedvenc weboldalad?
    Google, mert a barátom.
  • Mi az, amire legutóbb pénzt költöttél?
    Chip Magazin. Kockulás.
  • Melyik sorozat szereplője lennél szívesen?
    Dr. House. Szeretem a karaktert.
  • Péntek éjfél van. Mit csinálsz?
    Netezek. Valószínűleg találtam vmi érdekeset és tágítom a fejem.
  • Mi volt a legnagyobb összeg, amit elköltöttél? Mire költötted?
    Úgy kb. 100 rugó lehetett, 2002 környékén és az albérletemet rendeztem be belőle. Isteni volt. Edényektől terítőkig, pizzavágó késtől a VC-papírig, állólámpától matracig minden vackot vettem, olyan dolgokat, amik én vagyok.
  • Zavarba jössz, ha neked kell vacsorát készítened?
    Ha az, akinek meg kell ennie, az nem jön zavarba tőle, akkor én sem attól, hogy én csináljam.
  • Mi az álmod?
    Hm. Ez most szirupos lesz. Egy picilány barátnő barna szemekkel, gyerkőcök, sok-sok pénz azért a haszontalan dolgokért, amit csinálok, egy uszkárlány Mokkának, egy Goldie (a négykerekűek és a gyalogosok kedvéért: Honda Gold Wing), amire mindenki ráfér, békesség és boldogság a szüleimnek. 
  • Mi a számítógéped háttérképe?
    Egy gyertya, melynek lángja átlátszó víz.
  • Anélkül, hogy ránéznél az órára, mondd meg mennyi az idő!
    Negyed 12.
  • Oké, akkor mennyi az idő valójában?
    10:59
  • Nyújtsd ki egyenesen a bal kezed! Mi az amit először megérintesz?
    Hangszóró.
  • Jobb kezeddel?
    Monitor.
  • Beszélsz most valakivel telefonon vagy msn-en?
    Khm. Igen.
  • Kivel?
    Hajni
  • Szuperhős vagy?
    SuperTigger, persze. Á, egy nagy túrót!
  • Mi a neve a szuper-erődnek?
    Már ha lenne? Na jó, szívesen olvasnék mások fejében.
  • Mit tennél a pizzádra?
    Mindent ami csíp, plusz sonka-gomba-hal.
  • Van mobilod?
    Van.
  • Milyen színű?
    Fekete.
  • Milyen márkájú?
    Nokia E51
  • Mit ettél utoljára?
    Virsli.
  • Mit ittál utoljára?
    Tea.
  • Mit hallottál utoljára?
    LTJ Bukem: Sun Rain

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiscsillag Kriszta 2010.03.06. 22:05:34

Csak, hogy tudd nekem is barna szemem van! :-))
süti beállítások módosítása