Friss kommentek

  • apacuka11: vorosiszap 2010.10.12. 22:24:50 Én sem mondom, hogy baxkeráld szájba a jó édes anyukádat,gondolom ... (2010.10.20. 14:07) Hátrébb az egerekkel!
  • apacuka11: Mellesleg , teljesen jogos az utánajárás az (úgynevezett) segélyszámlaszámoknak... Velem lassan he... (2010.10.20. 09:55) Hátrébb az egerekkel!
  • apacuka11: Heee, látom Tigri egy-két embert bele tudnál fojtani egy kanál vörösiszapba...(persze a lúgosabb f... (2010.10.20. 09:33) Hátrébb az egerekkel!
  • oskar666666: @1.szolo - 2014;): Köszi. :) Mindig tanul az ember....:) Pl. ez a blog adta az ötletet, hogy to... (2010.10.18. 00:48) Hátrébb az egerekkel!
  • 1.szóló: @oskar666666: "... NEM úgy hívják...." Látod, ezért szeretek én a mo.hun fórumozni (2004-óta, 1 é... (2010.10.17. 14:07) Hátrébb az egerekkel!
  • oskar666666: "nem minden az, aminek látszik"...Olvasom itt feljebb. Hm. Hát, valóban nem. A hivatkozott oldalo... (2010.10.17. 12:54) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @NGA: Hívj bátran naivnak, de nekem ez kisebb erőfeszítés, mint amekkora öröm, hogy megkapom mások... (2010.10.13. 12:05) Hátrébb az egerekkel!
  • NGA: @Tigris: Jó reggelt neked! Nem tudom feltűnt-e neked, de az egész világon a média pontosan így műk... (2010.10.13. 10:22) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @vorosiszap: Apropó… Remélem nem befolyásolja a szakmai sikereidet, hogy ha a nevedre keresek, akk... (2010.10.13. 01:23) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @vorosiszap: Hát igen, van akinek a tartalom, az eszközök nem számítanak, csupán mindent a nézetts... (2010.10.13. 01:04) Hátrébb az egerekkel!
  • Utolsó 20

Háttérzene

free music

RSS hírolvasóknak

Padlás 700 - Mert kell egy hely...

2009.05.01. 16:53 | Tigris | Szólj hozzá!

Címkék: zene mese irodalom szépség művészet gondolatébresztő padlás

Derégírtamáride...
Nem igérem, hogy sűrűn folytatom, főleg azért mert készül a 2.0. De most nem erről szeretnék írni.

Padlás. Nem tudom, kiben van benne pavlovi reflexként a szó, ahogy bennem. Remélem nagyon sokaknak, és tudom, hogy biztosan nem vagyunk kevesen. Mi jutott régen eszembe a padlás szóróról? A sajnos nálam korán meghalt nagyszülők, az emlékek, a nálunk a rejtélyes bújó- és kincses helyet pótló műterem, no és természetesen az az érzés, hogy ha ott vagyok, akkor más nincs, csak csupa érdekes, felfedezésre váró csoda, amit nem a jövő, hanem a titokzatos múlt vetett oda. Misztikum, emlékek, egyfajta magányos közösség mindenkivel és mindennel, amihez én még a nagy felnőttek szerint kicsi vagyok. És persze valami megmagyarázhatatlan szeretet.

Aztán jött gimiben az előadás. Rudolf Péter "Itt vagyoooooooooooooooooook!" kiáltással a fejünk felett berepült a színpadra, és kezdődött a varázslat. Kiszakadtam az akkorból és mostból: magával ragadott a mese. Talán nem is jó a mese szó, hiszen inkább valóság, a valós élet elemei, történések, és az a csoda, amit mindenki vár, aki már "kinőtt" a mesékből. Egy kicsit elhiszem, hogy van egy hely, ahol minden csoda, ahol minden szeretett lény él és kézzel fogható, ahol minden remény egy valóság. Nem akarok most a Kaszás Attila rajongókkal együtt sóhajtozni, mert egyszerűen mindenki jó volt. Tábori Nóra, Pápai Erika, Igó Éva, Rudolf Péter, Hegedűs D. Géza, Kaszás Attila, Balázs Péter, és bocsánat, akit kihagytam. A sztori a mai napig kedves nekem, ha van zene, amin férfi létére sírni tudok, akkor azt is e musical jegyzi. Tudtam, hogy életem egyik, illetve eddig legkedvesebb darabja lesz ez, amikor a végén a vígből kijöttem. Azóta párszor láttam - sajnos nem annyiszor, ahányszor szerettem volna, a zenéje is megvan, megörültem ma, amikor a rádióban hallottam egy ezzel kapcsolatos riportot... Kíváncsi leszek, kereskedelmi adók megemlítik-e valahol, valamikor. 2009 május 1., ma megy Dusán és Pici bácsi örök meséje 700. alkalommal a vígben. 21 éve volt az első, és szerintem mai napig az egyik és legértékesebb kincse az országnak Hofi humora mellett, amit bárki ebben az országban az utóbbi pár évtizede létrehozott. Mondanám, hogy ezt már exportálni kéne, mint az unicumot, de nem mondom, mert kicsit nehezen tudom elképzelni más nyelven, más helyen. Tábori Nóra, Kaszás, Rudolf Péter nélkül sem könnyű, már ők is hiányoznak. Talán egy rajzfilm... ha lenne sok pénzem, időm, megcsinálnám. 21 éve töretlen a népszerűsége, és tuti, hogy a páromat és a gyerekeimet is elviszem megnézni. Egyszerű halandó lévén csak annyit tudok tenni, hogy szeretem, hogy dúdolom néha, hogy dédelgetem magamban a darabot. Ha teheted, nézd meg te is! Ja, már láttad? Akkor úgyis elmész még párszor magadtól is...

Pici bácsi, Dusán, kedves szereplők, Vígszínház, köszönöm nektek, hogy visszaadtatok nekem vmi nagyon kedveset, szeretnivalót! Még nagyon-nagyon sok Padlást nektek, mert még sokan meg akarjuk nézni! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása