Friss kommentek

  • apacuka11: vorosiszap 2010.10.12. 22:24:50 Én sem mondom, hogy baxkeráld szájba a jó édes anyukádat,gondolom ... (2010.10.20. 14:07) Hátrébb az egerekkel!
  • apacuka11: Mellesleg , teljesen jogos az utánajárás az (úgynevezett) segélyszámlaszámoknak... Velem lassan he... (2010.10.20. 09:55) Hátrébb az egerekkel!
  • apacuka11: Heee, látom Tigri egy-két embert bele tudnál fojtani egy kanál vörösiszapba...(persze a lúgosabb f... (2010.10.20. 09:33) Hátrébb az egerekkel!
  • oskar666666: @1.szolo - 2014;): Köszi. :) Mindig tanul az ember....:) Pl. ez a blog adta az ötletet, hogy to... (2010.10.18. 00:48) Hátrébb az egerekkel!
  • 1.szóló: @oskar666666: "... NEM úgy hívják...." Látod, ezért szeretek én a mo.hun fórumozni (2004-óta, 1 é... (2010.10.17. 14:07) Hátrébb az egerekkel!
  • oskar666666: "nem minden az, aminek látszik"...Olvasom itt feljebb. Hm. Hát, valóban nem. A hivatkozott oldalo... (2010.10.17. 12:54) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @NGA: Hívj bátran naivnak, de nekem ez kisebb erőfeszítés, mint amekkora öröm, hogy megkapom mások... (2010.10.13. 12:05) Hátrébb az egerekkel!
  • NGA: @Tigris: Jó reggelt neked! Nem tudom feltűnt-e neked, de az egész világon a média pontosan így műk... (2010.10.13. 10:22) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @vorosiszap: Apropó… Remélem nem befolyásolja a szakmai sikereidet, hogy ha a nevedre keresek, akk... (2010.10.13. 01:23) Hátrébb az egerekkel!
  • Tigris: @vorosiszap: Hát igen, van akinek a tartalom, az eszközök nem számítanak, csupán mindent a nézetts... (2010.10.13. 01:04) Hátrébb az egerekkel!
  • Utolsó 20

Háttérzene

free music

RSS hírolvasóknak

Gallasz! Hallasz?

2009.06.04. 03:39 | Tigris | 1 komment

Címkék: katasztrófa világ gondolatébresztő in memoriam air france jozsef gallasz

Amíg háttal nézem a tévét, és csak fél füllel hallom időnként a világ borzalmait a médiában, addig nincs baj. Igen, valóban borzasztó, rettenetes, szívszorító, aggasztó, kritikus és megdöbbentő. Ühüm. Aztán hallok egy nevet. Ismerek pár jó embert, akinek a nevét néha hallani itt-ott, mindig örülök, hogy szárnyára veszi a nevüket a média, mert tudom, hogy még nem temette el őket a süppedős láp, ami itt van. De most ezt a nevet nem akartam hallani, nem akkor, nem abban a szövegkörnyezetben. ...kedd délutánra kiderült, kik a magyar áldozatok: Gallasz József menedzser... Hátrafordulok, Józsi fotója a tévében. Aszentségit! Aki nem kapcsolna: hétfőn reggel eltűnt Brazília mellett az óceán felett egy Air France utasszálító repülőgép, a fedélzeten négy magyar utassal. Azóta már roncsokat találtak, kerozint, tehát nem rémálom, hogy tragédia történt.

Nem akartam elhinni. Kedves filmes főnökasszonyomat hívtam, lévén hogy Józsival haverok, és munkatársak is voltunk, ugye nem igaz. Igaz. Nem tudtam elhinni, azóta sem tudom. Hihetetlen, hogy adott egy fickó, akit ismerek, kedvelek, jött-ment a munkahelyemen, és mindig a lökött poénjairól, a még lököttebb öltözékéről tudtam, hogy na, itt a Gallasz... na ő nincs többé. Biztos az agyára mentem vele, mert tuti, hogy rajtam kívül többezren elsütötték ezt az olcsó poént, de a telefonban mindig ugrattam, hogy hallasz, Gallasz? Erre mindig mondott vmit, ami olyan magas labda volt, hogy képtelen voltam már leütni. Én is láttam, hogy nem volt egyszerű élete, mégis sosem láttam elkeseredve. Erre két kissrác és a párja mellett ő is odaveszett a géppel. Azóta se fogom fel.

Nézd Józsi, ez megint egy jó kemény poén volt, kellően fanyar és kellően ütős, és bírtuk. De nem jönnél mégis inkább vissza! Gallasz! Hallasz???

 

Checkpoint Charlie - Hol vagy, Gallasz?

A38 - Gallasz József halálhírére

Közéletre.hu - Elment egy ember

FesztBlog.hu - Napos oldalon áll

· 1 trackback

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teodora 2009.06.09. 10:17:03

rip :(
jó, hogy írnak róla emberek így is
(még pár: /
süti beállítások módosítása